LOOKING 4

Monday, June 27, 2011

19th

Syukur sekali lagi aku masih bernafas hingga hari ini...yup kelahiran yg ke-19 tahun 6 hari buat diriku yang bernasib baik ni...banyak perkara yg aku lalui sehingga kekadang rasa nak berhenti sampai sini saja..tetapi Tuhan maha kuasa sudi membri aku masa lagi utk aku jalani dgn sabar terima apa saja yang aku hadapi...

27 jun/10:24 am...hari dan waktu bersejarah bagi diri ni...permulaan bagi pandangan cahaya mata insani sehingga   
terus ke sanubari..permulaan bagi setiap langkah yang aku jejaki...permulaan bagi setiap yang aku contohi dan aku rasai..satu perasaan yang aku hargai selama ini cukup bermakna bagiku...

Di hari istimewa ni...aku terima satu ayat yang buatkan aku termenung memikirkan apa betul ke??
 "compete wth urself first,than only that u can can compete wth othrs"
 my lecturer said that....indeed!selama ni aku cukup teruja untk bersaing dgn org lain tak kira apa2 pun yang aku rasa aku mampu lakukan exactly like othrs!!tapi aku lupa yang....aku gagal saingi diri sendiri..agaknya berapa bnyak kali aku failkn diri ye??too much...too worst...until only on my special day i realised..how could it be??sampai sekarang aku gagal pada diri sendiri....gagal baiki apa yang patut sejak dulu lagi...

hope to achieve my target this sem...aku kna usaha lg...insyaallh..
birthday kali mcm tahun lpas aku smbut kt kampus jugak..bezanyer thun lpas aku sesorg jer...but this year celebrate ngn kwn dowg wt suprise...siap ada kek n hadiah ag..kitaowg smbut berenam eyka,aina,kck,kabut n aifaa..indeed!nice moment...untunglah!!!huhu

yg pasti aku da makin mningkt dewasa..n????secret(^_~)syukur kerna aku masih bernyawa...alhamdulilah!

No comments:

Post a Comment

To beloved readers: just comment jer apa2 yg trlintas kt hati n fikirn tu takyah nk sorok2...ur welcome :)