LOOKING 4

Thursday, June 9, 2011

AIR

air tak ada!!!!!!!macam mana nak mandi nie??alamak subuh tadi aku bangun bekalan air putus pulak..semalam dah tadah air tapi aku buang balik airnya nak bubuh kain punya pasal...huh..nasib baik le aku ada spare part 2 botol besar air itu pun nasib baik aku ingat...terpaksa lah berjimat tapi aku tetap mandi tak kan lah nak pergi kelas tak mandi kot??giler...bau jer nanti..memang habis aku balun 2 botol  air tu..asalkan dapat mandi...

hari nie pula kelas straight dari 8 pagi sampai 2 petang....mengantuk!malas jer kaki nie nak melangkah pergi kelas bel...last kelas tapi petang ada koko pulak...wa penatnye!kalau aku coret kat sini koko apa yang aku take part mesti xpercaya punya....sem lepas aku masuk taekwondo memng dah lama nak try dari zaman sekolah lagi akhirnya tercapai juga...and this sem aku involvd in rugby...konsepnya senang jer "sentuh,,lari" hahaha...macam xlogik jer..acah jer kitaorang belajar basic itulah yang "cikgu"@coach aku sampaikan tadi...xsabar nak beraksi..

kalau ikutkan schedule malam ni ada kelas ganti eco tapi macam bel gak malas betul nak pergi...and aku memang tak pergi tadi alih2 kelasnya batal secara rasmi...huh..lega!tadi baru jer balik dari MTU(majlis tautan ukhwah)suara rakyat lah katakan..hahaha...

ok aku nak sambung revision esok kuiz pertama eco...and apa2 pun  tak baca lagi and tangan pun tak berhenti2 jadi typewriter kat sini..hihi..bila masa free nanti aku akan continue  my story of my life in campus..salam dari naluri insani(~_^)

No comments:

Post a Comment

To beloved readers: just comment jer apa2 yg trlintas kt hati n fikirn tu takyah nk sorok2...ur welcome :)