LOOKING 4

Thursday, September 15, 2011

Feeling..

Kau cinta pertamaku..kau cinta terakhirku..
Tiada apa yg bisa menafikan... kasih ini...

Mlm ni ada feeling nk lyn lagu jiwang yg sentimental gitu...dh lma plak x update blog nie,mlm ni aku ada feeling nk write somethng on my blog..kli ni feeling dia laen ckit sbb feeling ni agk privacy  n dh lma xrasa feeling camni..pahamkn??Hah honestly from the bottom of my heart..yup!!aku dh fallen in love..aduh malunye >_< ntah kenapa aek??Sbb feeling ni pelik..aku xtau sma ada feeling ni btul @ tak @ hnya mainan syaitan n nafsu semata2..layak ke aku untuk mencintai @ dicintai??@ sng cter mcm owg ckp btpuk sblah tgn..Dia(ehemm2..bla2..........)xtau pun aku suka dia..tp cmne aek prlu ke confess??aduh (*_^) xleh bla r feeling ni smpi t'snyum kmbing sorg kt cni..haha..bsrnye nikmat yg Allah brikan sampai Dia brikan perasan kasih ini pada semua makhluk cptaannya..xkira sesiapa pon mahu pun haiwan yg tak berakal tu...just IMAGINE it!!Subhanallah..btapa lemah nye aku smpi xmampu sembunyikn feeling ni..Dia Maha Mengetahui...

        For sure dia single(aku pun sma)...cuma aku nie xstaraf dia...hensem(aku yg ckp la)tp xtau la korgkn??haha..korg knal ke??hehe...tp bg aku la when it comes to ths part selalunye aku pndamkn...sakitx?Knapa kdang2 kita mst tipu diri sendri aek??Aku hnya insan yg lmah...

"Ya Allah jika dia bnr utkku..dktknlh hatinya dgn hatiku.."
"jika dia bkn  milikku redhaknlah hatiku dgn ktntuanmu.."
"tdak skli timbul dri nafsu .."
"akn ku batasi dgn syariatmu..."
 "Ya Allah engkaulah tmptku b'gntung harapanku.."
  "ku harap diriku sntiasa dbwh rahmatmu.."
   Peliknye prasaan ni..xdpt aku gmbrkn feeling dri hati ni hnya apa yg aku mmpu lafazkn aku suka kau...taux??xpe r klo kau xtau asalkn aku tau...physcho le plak..hehe mcm org kta angau cnta tp aku xb'cnta ngn dia pon lg so aku xxx....aishh time dh nak final exam nie this weird come..aduh malu r...kawan aku nie ha dia tau...but i put a trust on her...

K r bnyk lak aku bebelkn maklum r nak share feeling yg gmpak nie..haha korg xkn xpnah kot?? :)
TO READERS : "Mencintai utk dicintai...Mengasihi utk dikasihi..Cintalah..Kasihlah..bila kamu cinta  
                            dan kasih akn dia kerna sesungguhnya nikmat ini dimiliki kita semua..kita berhak 
                           atsnya dan tiada siapa pun mampu mengelak darinya...ALLAHHU AKHBAR.." 

No comments:

Post a Comment

To beloved readers: just comment jer apa2 yg trlintas kt hati n fikirn tu takyah nk sorok2...ur welcome :)